poezia

negasind cuvinte... punem un smyle. ne e frica sa spunem... si trimitem o inimioara.cand e on-line reactionam la fel ca si cum acea persoana e langa noi. nu stam pe ganduri si apasam enter, doar pentru ca degetele au invatat aceasta tasta. in loc de cuvinte trimitem un link, unde totul e spus deja. recunoastem un om dupa statusul pe care il are. credem ca cunoastem oamenii, uitand ca asta e doar in lumea virtuala.o lume in care zambetul nu mai conteaza,o lume in care poti spune ca totul e in ordine cu toate ca nu e adevarat si toti sa te creada. noi traim, invatam, lucram,mergem cu tranvaiul... pentru ca atunci cand vine noaptea, sa ne intoarcem in aceasta lume.o lume ce o construim singuri. o lume in care prietenii incap intr-o singura lista, in care poti sa stergi un om din viata cu o simpla tasta delete. e atat de banal si simplu...
am furat din castronu cu libertate cu polonicu,de asta nu m-am considerat nici o dată lipsită de ea.

marți, 27 iulie 2010

tatuajul

Un tatuaj pe suflet
Imi deseneaza viata
Iar lacrimi curg si cuget
Ca mi-a murit speranta.

Si-n suflet e un ungheras
In care cu greu poti ajunge
Iar de vine acolo-un nouras
Arta mi se distruge.

Ce e acolo? Nu vei sti
Nici azi si nici chiar mine
e-o lava care curge zi de zi
atunci cind nu-mi e bine.

O colevie incuiata
Precum e seiful de la banka
Imi este pieptul ce odata
Tinea in el iubirea toata.

Si brusc pe loc mi se opreste 
Clepsidra de nisip din mine
Iar teama cea din mine creste
Iar lumea merge fara mine.

Iar tatuajul de pe suflet azi
Devine singurul indiciu
Precum si singele ce-l pierzi
Ramine doar capriciu.

Acum imi merge judecata
Si asteptam si hotarirea
De voi fi deoparte sau alta
Va decide iubirea.

Nu avusese de gindit
Nici mult si nici putin
Si zise ea intr-un sfirsit
Ca eu nu am iubit.

Acolo sus eu nu pot merge
Caci am gresit prea mult
Iar jos pe mine nu ma intelege
Ca sa iubesc eu n-am putut.

Si stau la margine de drumuri
Si totul pare: Sa sfirsit
Iubirea vine printre ginduri
Dute n-apoi de nai iubit.

Tu lasa grijile si toate
Si-ncearca o zit u sa traiesti
Apoi sa treaca inco noapte
Invata tu ca sa iubesti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu