poezia

negasind cuvinte... punem un smyle. ne e frica sa spunem... si trimitem o inimioara.cand e on-line reactionam la fel ca si cum acea persoana e langa noi. nu stam pe ganduri si apasam enter, doar pentru ca degetele au invatat aceasta tasta. in loc de cuvinte trimitem un link, unde totul e spus deja. recunoastem un om dupa statusul pe care il are. credem ca cunoastem oamenii, uitand ca asta e doar in lumea virtuala.o lume in care zambetul nu mai conteaza,o lume in care poti spune ca totul e in ordine cu toate ca nu e adevarat si toti sa te creada. noi traim, invatam, lucram,mergem cu tranvaiul... pentru ca atunci cand vine noaptea, sa ne intoarcem in aceasta lume.o lume ce o construim singuri. o lume in care prietenii incap intr-o singura lista, in care poti sa stergi un om din viata cu o simpla tasta delete. e atat de banal si simplu...
am furat din castronu cu libertate cu polonicu,de asta nu m-am considerat nici o dată lipsită de ea.

marți, 27 iulie 2010

sint femee

Eu sint femee…deci eu sint s-actor,
Joc mii de piese,port masti ce dor.
Eu sint femee…deci sint regina ta
Iubestema pe mine,si nu cauta alta.
Eu sint femee…deci eu sint desert
Cautama prin vise,sa stii ca eu te-astept.
Eu sint femee…si vreau sa spun destin
De vrei sau nu sa stii ne potrivim
Eu sint femee…si vreau sa spun bucuria
Caci fara mine tu nustiai ce e iubirea
Eu sint femee… deci eu sint durere
Cu toate astea sa stai cu mine e o placere.
Eu sint femee…mai sint si umbra ta,
Si poate si de asta eu nu te pot uita…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu