poezia

negasind cuvinte... punem un smyle. ne e frica sa spunem... si trimitem o inimioara.cand e on-line reactionam la fel ca si cum acea persoana e langa noi. nu stam pe ganduri si apasam enter, doar pentru ca degetele au invatat aceasta tasta. in loc de cuvinte trimitem un link, unde totul e spus deja. recunoastem un om dupa statusul pe care il are. credem ca cunoastem oamenii, uitand ca asta e doar in lumea virtuala.o lume in care zambetul nu mai conteaza,o lume in care poti spune ca totul e in ordine cu toate ca nu e adevarat si toti sa te creada. noi traim, invatam, lucram,mergem cu tranvaiul... pentru ca atunci cand vine noaptea, sa ne intoarcem in aceasta lume.o lume ce o construim singuri. o lume in care prietenii incap intr-o singura lista, in care poti sa stergi un om din viata cu o simpla tasta delete. e atat de banal si simplu...
am furat din castronu cu libertate cu polonicu,de asta nu m-am considerat nici o dată lipsită de ea.

joi, 29 iulie 2010

fac cunostinta

Mangaie-ma, ploaie! .. 
Tu cea care aduci seminţei 
de grîu bucurii. Azi 
Fac cunoştinţa cu picătura ta dintîi.

Îmbratisati-mă, vîntule! .. 
Cu asprele tale adieri
Din furioasa înverşunare! .. 
Fac cunoştinţă cu ziua de ieri. 

Mă scald în sărutările nebune , 
A unui plăpînd ghiocel
Din nebuna dezmierdare
Fac cunoştinţă cu a lunii asfinţit.

Spălă-mă în dragostea neţărmurită
A oceanul infinit .. 
Din durerosul zîmbet
Fac cunoştinţă cu un delfin…

Uitaţi-mi, toamna! .. 
Faceţi cunoştinţă cu mine, 
Cînd cade ultima frunză,
Şi crizanteme au înflorit.

Se naruie sub presiunea pasiunii 
Mii de vise a unui inocent copil
Cînd abia din copilărie ieşise
Încă pîlngea de greu ca un naiv.


Atinge-ma, iubire! ..
Saruta-ma, Soare! .. 
Am de gând să fur din libertate 
Să mă îmbat cu parfumul adolescenţei.

Viaţa mea e ca un foc de artificii, 
Ca stelele ce se încadrează 
în domeniul de aplicare al Oceanului! 
Atunci cînd ziua pleacă, şi noaptea vine..

Asta e soarta mea
Întreaga lume să râdă cu mine! .. 
Şi poate plânge - numai de fericire, - 
Dorinta de a crea, de a veni adevărat! 
Mi s-a împlinit...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu