poezia

negasind cuvinte... punem un smyle. ne e frica sa spunem... si trimitem o inimioara.cand e on-line reactionam la fel ca si cum acea persoana e langa noi. nu stam pe ganduri si apasam enter, doar pentru ca degetele au invatat aceasta tasta. in loc de cuvinte trimitem un link, unde totul e spus deja. recunoastem un om dupa statusul pe care il are. credem ca cunoastem oamenii, uitand ca asta e doar in lumea virtuala.o lume in care zambetul nu mai conteaza,o lume in care poti spune ca totul e in ordine cu toate ca nu e adevarat si toti sa te creada. noi traim, invatam, lucram,mergem cu tranvaiul... pentru ca atunci cand vine noaptea, sa ne intoarcem in aceasta lume.o lume ce o construim singuri. o lume in care prietenii incap intr-o singura lista, in care poti sa stergi un om din viata cu o simpla tasta delete. e atat de banal si simplu...
am furat din castronu cu libertate cu polonicu,de asta nu m-am considerat nici o dată lipsită de ea.

marți, 27 iulie 2010

salut

salut,
Atit de mult timp nu am mai vorbit cu tine...
deja nu mai stiu nimik,nu mai stiu la ce te gindesti cind te scolidimineata si atunci cind fumezi prima tigara...sint sigura ca acumnu-ti mai este gindul la mine...
Iti zik pur si simplu salut...
As dori atit de mult sa privesc in okii tai... am uitat cu arata ei,
dar cind inchig okii vad din nou acele picaturi albastre ce ma priveaucu atentie si vadeam pasiunea in ei...azi o vad doar in vis,dar sper canu s-a skimbat de atunci...
Iti zik doar salut,
poate ca doresti sa intrebi daca am pe cineva?nu nu am penimeni...recunosc ca au fost multi care au incercat sa-ti ia locul darnu reuseau,era si se primea altceva...intelegi tu...nu este ceea cecautam eu caci ce cautam am gasit dar l-am pierdut din nou....amimpresia ca toti acestia nusint decit doar niste jucarii ...cum ziceaicindva si tu de mine...
Si iarasi salut,
POate ca acum nu-ti mai amintesti de mine...si poate ca nici nu-ti mai place sa privesti cerul noaptea precum o faceam cind eram impreuna...si stii nici mie nu-mi mai place caci imi rascoleste prea multe amintiri si asta ma doare...acum imi placea mai mult sa ma plimb prin ploaie,sau poate...tu nicioadata nu ai iubit nimik...
As vrea sa-ti zic doar salut...
Dar acum chiar si cuvintele ma dor...
cit de mult te-ai skimbat,si totusi ai ramas acelasi....


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu