poezia

negasind cuvinte... punem un smyle. ne e frica sa spunem... si trimitem o inimioara.cand e on-line reactionam la fel ca si cum acea persoana e langa noi. nu stam pe ganduri si apasam enter, doar pentru ca degetele au invatat aceasta tasta. in loc de cuvinte trimitem un link, unde totul e spus deja. recunoastem un om dupa statusul pe care il are. credem ca cunoastem oamenii, uitand ca asta e doar in lumea virtuala.o lume in care zambetul nu mai conteaza,o lume in care poti spune ca totul e in ordine cu toate ca nu e adevarat si toti sa te creada. noi traim, invatam, lucram,mergem cu tranvaiul... pentru ca atunci cand vine noaptea, sa ne intoarcem in aceasta lume.o lume ce o construim singuri. o lume in care prietenii incap intr-o singura lista, in care poti sa stergi un om din viata cu o simpla tasta delete. e atat de banal si simplu...
am furat din castronu cu libertate cu polonicu,de asta nu m-am considerat nici o dată lipsită de ea.

duminică, 1 august 2010

scuze amore

În mîinile mele stă inima ta
Croită din mii de sentimente
Legată cu vene ce trimit sînge spre ea
Tot prin ele curg şi regrete.

Mi-ai cerut inima mea în schimb
Credeai că ţi-o voi da şi eu
Chiar visai c-am să dau al meu nimb
În schimbul sufletului tau?

Scuze iubite, nu mă cunoşti destul de bine
Credeai ca te iubesc şi eu la fel?
Mă suni,eu nu răspund l-al tău apel
Nu te iubesc mai mult decît pe mine.

Şi-mi zici că pentru mine sari în foc,
Că ai să mori dacă nu eşti cu mine
Aduţi aminte iubirea-i doar un joc
În care eu mă joc cu tine.

Mă-ntrebi dacă am inimă şi eu?
Sa fi vărsat lacrimi măcar pentru o clipă?
Chiar vrei să ştii de al meu greu
Plîng doar cînd stau eu singurică.

Scuze amore azi vreau ca să te las
Îţi dau şi inima ta înapoi
Nu,eu nu te-am dus de nas
Nu-i viitorul pentru noi.

Îmi ţii morală tu acum
Că inima ţi-am dat-o necajită
Dar nu ţi-am aruncat-o-n drum
s-o las acolo părasită.

Azi mă belstemi să nu ştiu fericirea
Dar că un pic ai cam întîrziat
Mie  viaţa mia interzis iubirea
Găsind defecte in fiece băiat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu