poezia

negasind cuvinte... punem un smyle. ne e frica sa spunem... si trimitem o inimioara.cand e on-line reactionam la fel ca si cum acea persoana e langa noi. nu stam pe ganduri si apasam enter, doar pentru ca degetele au invatat aceasta tasta. in loc de cuvinte trimitem un link, unde totul e spus deja. recunoastem un om dupa statusul pe care il are. credem ca cunoastem oamenii, uitand ca asta e doar in lumea virtuala.o lume in care zambetul nu mai conteaza,o lume in care poti spune ca totul e in ordine cu toate ca nu e adevarat si toti sa te creada. noi traim, invatam, lucram,mergem cu tranvaiul... pentru ca atunci cand vine noaptea, sa ne intoarcem in aceasta lume.o lume ce o construim singuri. o lume in care prietenii incap intr-o singura lista, in care poti sa stergi un om din viata cu o simpla tasta delete. e atat de banal si simplu...
am furat din castronu cu libertate cu polonicu,de asta nu m-am considerat nici o dată lipsită de ea.

joi, 26 august 2010

Dansînd în templul de iluzii.

Dansînd în templul de iluzii
inima-mi pluteşte prin vazduh
şi negrul giulgiu joacă-n faţa morţii
fără teamă.
Atit de inocent,...fară intenţie
nici o durere lîngă noi şi fără dragoste îmi zici
o rugăciune.
Buzele-ţi moi şoptesc durerea mea şi ruga
plină de epitete. Te rog
azi doar atît aş vrea
să-mi spui vechiul nume a morţii şi cum strigai în evul mediu
viaţa.

Dansînd în templul de iluzii
fac un foc în care ard păcate făcute cu tine sau nu,
le ard pe toate.
Le las să ardă-n linişte apatic, iar lîngă ele şi ale noastre nume
ard aripile de îngeri uitate şi matura vrăjitoarei 
nebune.
Se scurge eternitatea printre 
scrum
uită în astă viaţă de orice lege cînd spre eternitate tu ai drum
nimeni nu te-nţelege.

Dansînd în templul de iluzii 
nu-mi rămâne decît cenuşa unor aripi şi a unei eternităţi
din care dacă le aduni cu palma-ţi-ajunge pentru încă doua
vieţi.
Inima-mi dansează azi sălbatic, ea vrea să fie o mică stea
Cu ajutorul ei sărmana va trăi din nou 
Eternitatea..

Dansînd în templul de iluzii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu