poezia

negasind cuvinte... punem un smyle. ne e frica sa spunem... si trimitem o inimioara.cand e on-line reactionam la fel ca si cum acea persoana e langa noi. nu stam pe ganduri si apasam enter, doar pentru ca degetele au invatat aceasta tasta. in loc de cuvinte trimitem un link, unde totul e spus deja. recunoastem un om dupa statusul pe care il are. credem ca cunoastem oamenii, uitand ca asta e doar in lumea virtuala.o lume in care zambetul nu mai conteaza,o lume in care poti spune ca totul e in ordine cu toate ca nu e adevarat si toti sa te creada. noi traim, invatam, lucram,mergem cu tranvaiul... pentru ca atunci cand vine noaptea, sa ne intoarcem in aceasta lume.o lume ce o construim singuri. o lume in care prietenii incap intr-o singura lista, in care poti sa stergi un om din viata cu o simpla tasta delete. e atat de banal si simplu...
am furat din castronu cu libertate cu polonicu,de asta nu m-am considerat nici o dată lipsită de ea.

joi, 30 decembrie 2010

la mulți ani

E noapte-afară, arde focu-n vatră
Am adus și bradul, luminițe-mbracă
Eu port o rochiță, sora-i coafată
Fratele prin casă caut-o cravată.
Mama pune-n masă, casa-mpodobită
La fereastră fulgii ne privesc în pripă.
Suntem împreună la răscruce dintre ani
Mâine o să fim cu un an mai mari.
Azi uităm de griji, nimeni nu se ceartă
Câinele pisica în astă seară iartă.
Mama ne privește un oftat îi scapă
-Vom fi mai cuminți seara asta toată.
Liniște în jur doar focul trosnește
La fereastra noastră crăiasa oprește
Masa azi bogată, mama îmbujorată
Așteptăm cu toții ciasul ca să bată.
Ușa se aude, stă cineva în prag
-Mamă! Este moșu; în mână cu un sac
E cam tânăr moșul, statura tatei are
Ochii ca ai lui și vocea mi se pare
Toți primim cadouri, fratele meu plânge
-Mi-ai greșit cadoul, moșu-n sac îl strânge
-Poate ai dreptate doar copii îs mulți
Ca să-mi amintesc vrei să ma ajuți?
-Moșule ai jucării care mai de care
Poate mi-ai aduce una când voi fi mai mare
Dăte mai aproape ca să-ți zic în șoaptă
Nu vreau jucării, îl vreau pe-al meu tată.
Moșul își ia sacul pleacă după casă
Iar Tăticul vine și ia loc la masă.
Familia-i unită iar de sărbători
Tata mamei noastre îi dă flori
Ding-dong sună ciasul, șampania curge
Două mii zece azi de la noi fuge.
La mulți ani la toți multe bucurii
Și doar pace-n casă și cuminți copii
Nu vă mai certați uitați de durere
Doar iubirea voastră este o avere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu